середа, 15 липня 2015 р.

Програма «Успішний вчитель». Положення.

 Депутати Львівської міськради на сесії 14 липня затвердили програму «Успішний вчитель», згідно з якою 100 переможців отримають по 25 тис. грн винагороди.

Конкурс на участь у програмі оголошуватимуть щороку 15 серпня. Прийом документів відбуватиметься щорічно до 20 вересня.
За словами Зоряни Довганик, в.о. начальника управління освіти ЛМР, метою Програми є підвищення ролі та значення педагогічної професії шляхом виявлення та підтримки талановитих та успішних вчителів, заохочення їх за успіхи у роботі, активну участь у громадській, спортивній, мистецькій, науковій діяльності, а також покращення якості надання освітніх послуг у навчальних закладах м. Львова. Завдання програми – фінансова підтримка талановитих та успішних вчителів шляхом надання їм разових грошових винагород.
Кандидатури претендентів на участь у Програмі можуть подавати навчальні заклади відповідно до Положення, затвердженого виконавчим комітетом Львівської міської ради за погодженням із постійною комісією освіти , медицини та соціального захисту.
Учасниками Програми можуть бути всі вчителі загальноосвітніх навчальних закладів м. Львова.
Один вчитель може стати переможцем Програми лише один раз впродовж одного aтестaційного періоду (5 років).
Конкурсний відбір серед кандидатів здійснюватиметься комісією, яка буде складатися з представників вищих навчальних закладів м.Львова, громадськості та бізнес-середовища.
Порядок визначення
та критерії оцінювання
претендентів  на отримання грошових винагород
в рамках реалізації Програми «Успішний вчитель».
Реалізація Програми «Успішний вчитель» відбувається у 2 етапи.
На першому етапі відбір претендентів відбувається у навчальному закладі відповідно до Порядку визначення претендентів на отримання грошових винагород.
Порядок визначення претендентів на отримання грошових винагород
1.      Претенденти  на отримання грошових винагород в рамках реалізації Програми «Успішний вчитель» визначаються рішенням педагогічної ради навчального закладу.
2.      Відповідно до рішення педагогічної ради адміністрація навчального закладу аналізує педагогічну діяльність претендента\претендентів і готує узагальнюючі матеріали про  його \ їх роботу для розгляду на загальних зборах (конференції) колективу.
3.      На загальних зборах (конференції) колективу навчального закладу претенденти презентують свою роботу та подають на паперових носіях презентовані  матеріали. При підготовці презентаційних матеріалів слід акцентувати увагу на висвітленні методичної та виховної роботи, роботи з обдарованими дітьми, оцінці рівня навченості та якості навчальних досягнень учнів, самоосвіті, участі у міжнародних та всеукраїнських проектах учня і вчителя, впровадженні інноваційних методів навчання,  використанні ІКТ у навчальному процесі, поширенні власного педагогічного досвіду, співпраці з батьками та громадськістю.
4.      Загальні збори (конференція) колективу обирають претендента\претендентів від навчального закладу шляхом таємного голосування.

На другому етапі Конкурсний відбір серед кандидатів на отримання грошових винагород здійснює комісія, яку утворює директор департаменту гуманітарної політики.
Порядок подання документів претендентами на отримання грошових винагород
Вчитель – претендент на отримання грошової винагороди подає в управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради на розгляд комісії такі документи:
1.     Витяг з протоколу загальних зборів (конференції) колективу навчального закладу.
2.     Аналітичні матеріали, що відображають діяльність претендента\претендентів в обсязі не більше 4 (чотирьох) сторінок комп’ютерного тексту ( шрифт Times New Roman, розмір шрифту – 14, міжрядковий інтервал – 1,5, абзацний відступ – 1,25 см, береги – 2 см), підписані керівником навчального закладу, головою загальних зборів (конференції) колективу навчального закладу та вчителем-претендентом, а також оцінку роботи вчителя адміністрацією, педагогічним колективом, учнівською та батьківською громадами.
3.     Прийом документів для участі в Програмі проводиться щорічно до 20 вересня.
При відборі кандидатів комісія керується Критеріями оцінювання претендентів  на отримання грошових винагород.
Критерії оцінювання претендентів  на отримання грошових винагород

1.      Знання та навички – основа життя у сучасному світі (20 балів): 
·        навчає учнів лідерству та командній роботі (курси лідерства, участь у міжнародних та всеукраїнських проектах учня і вчителя) (5 б.);
·        розвиває в учнях критичне мислення і навички вирішення проблем (використання на уроках інноваційних методів навчання)  (5 б.);
·        дає право вибору та вчить брати відповідальність за свій вибір (участь у конкурсах та тематичних олімпіадах, онлайн-олімпіадах) (5 б.);
·        демонструє навики для успіху в XХI столітті (виступи на конференціях, конгресах, участь в онлайн-дебатах, творчих групах) (5 б.).

2.      Лідер і менеджер (20 балів):
·        бере відповідальність за успіх свого учня (оцінка рівня навченості та якості навчальних досягнень учнів у ході освоєння сучасних освітніх програм, виконання учнями проектів та досліджень) (4 б.);
·        добре працює у команді з іншими вчителями (поширення власного педагогічного досвіду на міському й регіональному рівні – майстер-класи, семінари, конференції, «круглі столи» та ін.) (4 б.);
·        є порадником, другом та помічником для дітей (організація роботи з учнями в позаурочний та канікулярний час) (4 б.);
·        постійно вчиться та різнобічно розвивається (бере участь у тренінгах, семінарах, навчаннях (не враховуючи курси підвищення кваліфікації) (4 б.);
·        є носієм високих етичних стандартів (бере активну участь у волонтерській роботі) (4 б.).

3.      Генератор презентаційних навичок. Ефективний комунікатор та фасилітатор (20 балів): 
·        є мовознавчо компетентним, тобто чітко та зрозуміло висловлюється (учасник і організатор методичних та виховних заходів) (5 б.);
·        використовує різні методи та практики викладання матеріалу (наукові роботи, методичні посібники, комплекси матеріалів для викладання якісних сучасних уроків) (5 б.);
·        використовує ІКТ у навчальному процесі (використання медіатехнологій, презентацій, створення учнівських та учительських блогів, сайтів для навчання) (5 б.);
·        підтримує принцип спільної відповідальності – учитель+батьки (співпраця з батьками, колективні наради, спільні виховні заходи) (5 б.).

4.      Звільнений від стереотипів та успішний (20 балів):
·     вміє створити середовище для ефективного навчання та розкриття таланту дитини (учитель використовує всі можливості для забезпечення самореалізації учнів, мотивованих на досягнення високих навчальних результатів – творчі об'єднання, гуртки, секції, клуби, майстерні; робота з обдарованими дітьми) (5 б.);
·     знаходить цікавий матеріал для уроків (вміння зацікавити дітей своїм предметом, особливість власної (авторської) методики) (5 б.);
·     досліджує, любить свою роботу (пошукова та методична робота; займається науковою та дослідницькою роботою) (5 б.);
·     успішно реалізовує себе через роботу, творчий, звільнений від стереотипів, гнучкий (швидко реагує на зміни у зовнішньому середовищі, володіє новими технологіями, співпрацює з громадськими організаціями України та Європи, наявні нагороди, сертифікати та грамоти) (5 б.).

5.      Психологічна та емоційна компетентність (20 балів):
·        розуміє та приймає відмінності учнів та їхніх потреб (співпраця з психологом, соціальними службами) (5 б.);
·        життєрадісний та цілісний (оцінка колег, батьків) (5 б.);
·        вміє створити позитив у навчанні, толерантний, справедливий (оцінка дітей) (5 б.);
·        розуміє свій внутрішній світ та приймає помилки свої та інших (оцінка адміністрації) (5 б.).


За матеріалами Інтернету

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *