Білет № 1
1. Зробіть
загальний огляд давньоукраїнської драматургії.
2. Охарактеризуйте образ повсталого
народу в поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки». Прочитайте напам’ять уривок із
поеми.
Білет
№ 2
1. Визначте засоби творення
комічного в повісті Г.Квітки-Основ’яненка «Конотопська відьма».
2. Розкрийте роль митця і
мистецтва за поемою Лесі Українки «Давня казка».
Білет
№ 3
1. Розкрийте багатство і жанрове
розмаїття українського фольклору.
2. Охарактеризуйте поему Тараса
Шевченка «Сон» як зразок політичної сатири. Прочитайте напам’ять уривок із
поеми.
Білет
№ 4
1. Назвіть найвидатніших
представників українського бароко та визначте основні риси цього літературного
стилю.
2. Визначте жанр та особливості
сюжету твору Марка Вовчка «Максим Гримач».
Білет
№ 5
1. Охарактеризуйте Біблію як
духовну й літературну пам’ятку. Назвіть відомі вам переклади Біблії українською
мовою.
2. Прочитайте напам’ять та
проаналізуйте поезію Володимира Сосюри «Любіть Україну».
Білет
№ 6
1. Назвіть основні риси
українських народних балад та визначте їхні провідні мотиви.
2. Визначіть жанрову своєрідність
та ідейно-тематичну спрямованість роману Івана Багряного «Тигролови».
Білет
№ 7
1. Охарактеризуйте ліричні твори
Григорія Сковороди.
2. Розкажіть про Тараса Шевченка
– художника.
Білет
№ 8
1. Визначте жанрові особливості
поеми І.Котляревського «Енеїда».
2.
Охарактеризуйте мотиви і образи творів Василя Герасим’юка.
Білет
№ 9
1. Проаналізуйте роль пісень у
п’єсі І.Котляревського «Наталка Полтавка».
2. Розкрийте біблійні мотиви
поезії Т.Шевченка «Ісаія. Глава 35».
Білет
№ 10
1. Розкрийте особливості
художнього відображення морально-етичного вчення Ісуса Христа в Новому
Заповіті.
2. Охарактеризуйте образи-символи
поеми Тараса Шевченка «Кавказ». Прочитайте напам’ять уривок із поеми.
Білет
№ 11
1. Назвіть і прокоментуйте
афоризми Григорія Сковороди (на прикладі вивчених творів).
2. Розкажіть про особливості
зображення у творчості Т.Шевченка долі жінки (на прикладі прочитаних творів).
Білет
№ 12
1. Розкажіть про українське
весілля як оригінальне словесно-музичне дійство. Назвіть основних її учасників.
2. Визначте основні сюжетні лінії
поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки».
Білет
№ 13
1. Розкажіть про пісенну
творчість Марусі Чурай.
2. Прочитайте напам’ять і
проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Мені однаково, чи буду…». Висловіть власні
міркування щодо цього тексту.
Білет
№ 14
1. Визначте причини появи в українській
літературі XVI-XVIІ
ст. полемічних творів та назвіть її основні риси.
2. Визначте мотиви ранньої
творчості Тараса Шевченка. Прочитайте напам’ять уривок з вірша «Думи мої, думи
мої…».
Білет
№ 15
1. Охарактеризуйте образ Енея за
поемою І.Котляревського «Енеїда».
2.
Розкажіть про творчість письменників рідного краю (на вибір учня).
Білет
№ 16
1. Визначте, які моральні
цінності оспівано в українських родинно-побутових піснях.
2.
Розкрийте основні мотиви послання Т.Шевченка «І мертвим, і живим, і ненарожденним…».
Прочитайте напам’ять уривок із твору.
Білет
№ 17
1. Назвіть художні особливості
оповідання «Про Прохора-чорноризця…».
2. З’ясуйте проблематику поеми
Лесі Українки «Давня казка».
Білет
№ 18
1. Розкрийте значення алегоричних
образів байок Г.Сковороди.
2.
Визначте жанрові, сюжетні та композиційні особливості роману П.Куліша «Чорна
рада».
Білет
№ 19
1. Визначте основну ідею «Слова
про Ігорів похід» і те, за допомогою яких образів вона розкривається у творі.
2. Прочитайте напам’ять і
проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Садок вишневий коло хати…».
Білет
№ 20
1. Розкажіть про життєвий шлях і
філософські погляди Григорія Сковороди.
2. Дайте характеристику образів
Якима Сомка та Івана Брюховецького за романом П.Куліша «Чорна рада».
Білет
№ 21
1. Охарактеризуйте «Слова про
Ігорів похід» як зразок героїчного епосу українського народу.
2. Охарактеризуйте творчість
Тараса Шевченка періоду «Трьох літ». Прочитайте напам’ять поезію «Заповіт».
Білет
№ 22
1. Визначте, яку роль в історії,
культурі та духовності українського народу відіграв Києво-Печерський патерик.
2. Визначте риси романтизму.
Прочитайте і проаналізуйте одну з поезій поетів-романтиків (на вибір).
Білет
№ 23
1. Визначте основні риси
українських соціально-побутових пісень.
2. Розкрийте ідейно-тематичну спрямованість
твору Миколи Гоголя «Вечір проти Івана Купала».
Немає коментарів:
Дописати коментар