субота, 4 квітня 2015 р.

Любіть Україну так, як любила її Квітка Цісик!

До дня народження Квітки Цісик...cьогодні їй би виповнилось 62...
Квітка Володимирівна Цісик (Kacey) народилася 4 квітня 1953 року в Нью-Йорку в родині українських емігрантів. Вона записала два україномовних альбоми «Пісні України» (1980) та «Два кольори» (1989). В Америці це нікого не зацікавило, але, на щастя, вони випадково потрапили в Україну.
"Я всім говорила, що українська музика дуже гарна, мелодійна, і що український народ співучий. А мені відповідали: якщо так, то зіграй що-небудь. Це дуже сумно, але в нас не було жодної платівки на професійному рівні, оскільки це дорога річ і записати її забирає багато часу. Я зрозуміла, що мушу її зробити. І не тільки для своїх приятелів, але і для всіх українців. Адже у мене не було можливості щось зробити для нашого суспільства, а це був би такий подарунок. І я мріяла, що в Україні мене почують." 
10 лютого на сцені Львівської опери відбулися благодійні концерти, присвячені легендарній співачці Квітці Цісик. Я мала нагоду та честь побувати на цьому заході, організованому Романом Грицевичем!!!!.

 З Інтернету

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *